Support


SUPPORT

LADAKH RIGUNG PUBLIC SCHOOL


You can support us with any amount of donation as one-time donation or to support a child´s education for 30 Euro on a monthly basis.  For more information feel free to contact us directly and ask your question: kamdoe@gmail.com, we can also provide an official receipt for your contribution.

via Kailash e.V.
http://www.kailash-ev.com


Kailash e.V.


Sparkasse Darmstadt
BLZ: 508 501 50
Kto-Nr.: 11 00 7325

IBAN: DE05 5085 0150 0011 0073 25


BIC: HELADEF1DAS


Mit dem Stichwort : Schule Ladakh/ for Ladakh School

oder Ihre Spende jetzt online über Paypal





Your Donation can reach us via Paypal...



Schulbank Aktion       scroll down for English          

SBA-Schulbank Aktion-Januar 2017

Die ersten Klassen sind schon mit den neuangefertigten Schulbänken bestückt und bereits im Einsatz.
Wir konnten bereits 115 Bänke für die Ladakh Rigjung Public School finanzieren und bedanken uns herzlich für Eure Unterstützung.
Jedoch fehlt noch die finanzielle Kostendeckung für 85 Schulbänke…
Wer das neue Jahr mit einer guten Aktivität beginnen möchte, ist herzlich willkommen uns bei den verbleibenen 85 Schulbänken zu unterstützen.
Eine Bank kostet 24 Euro/ 1800 INR auf der zwei SchülerInnen sitzen können.

Vielen Dank.

Kailash e.V.
Sparkasse Darmstadt
BLZ: 508 501 50
Kto-Nr.: 11 00 7325
IBAN: DE05 5085 0150 0011 0073 25
BIC: HELADEF1DAS

school desk activity




SDA-School Desk Activity-January 2017

The first class rooms got already some of the new build school desks and it is of great use to the students.
We were able to finance 115 desks for Ladakh Rigjung Public School and we like to express our kind words of thanks to the sponsors.
Whoever likes to support us in this NEW YEAR is welcome to donate for the remaining 85 school desks. One desks for two students is of a cost of 24 Euro/1800 INR for India.

Thank you very much.

Bankdetails:


Kailash e.V.
Sparkasse Darmstadt
BLZ: 508 501 50
Kto-Nr.: 11 00 7325
IBAN: DE05 5085 0150 0011 0073 25
BIC: HELADEF1DAS

school desk activity


No comments:

Post a Comment